Regulamin
Sprzedawca:
MIANMAR sro
Machatého 689/3
152 00 Praga
ID: 042 76 957
Steuernummer: CZ04276957
Kupujący:
Konsument, firma, instytucja państwowa.
Zamawianie:
Dajemy Ci możliwość zakupu non-stop. Możesz łatwo i wygodnie zamówić za pomocą koszyka, telefonu lub e-maila. Towar wysyłamy na terenie Czech (wg indywidualnych warunków).
Anulowanie zamówienia przez klienta: Zamówienie można anulować w ciągu 6 godzin od jego realizacji, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@strihacistrojky.cz lub telefonicznie pod numerem +420 601 390 244.
Potwierdzenie zamówienia:
Zamówienie przyjmowane jest zwykle natychmiast lub w ciągu kilku godzin, potwierdzenie zamówienia wysyłane jest e-mailem na adres kupującego. Przy niektórych zamówieniach (większe ilości itp.) Kupujący jest informowany o potwierdzeniu zamówienia telefonicznie. Dowód zakupu będący jednocześnie dokumentem podatkowym jest częścią przesyłki.
Opłata pocztowa:
Zamówienia w Czechach wysyłamy za pośrednictwem przewoźnika GLS (99 CZK). W Czechach nie pobieramy opłat pocztowych przy zamówieniach powyżej 2000 CZK. Płatność za pobraniem wynosi 49 CZK.
Czas dostawy:
Jeśli towar jest dostępny w magazynie, wysyłka wysyłana jest 1-2 dni robocze. W przypadku, gdy towar nie będzie dostępny w ciągu 5 dni roboczych, Kupujący jest o tym informowany w odpowiednim czasie i jest informowany o możliwym terminie dostawy towaru, lub oferował inne towary tego samego rodzaju. Towar jest zgłaszany przez przewoźnika przed dostawą.
Przyjęcie przesyłki:
Towary według rodzaju można odebrać osobiście w sklepie kamieniarskim w Pradze-Karlinie pod adresem Křižíkova 435/109.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek wad kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić przewoźnika i sporządzić protokół uszkodzenia przesyłki. Następnie jak najszybciej skontaktuj się z naszą firmą, aby cała sprawa została natychmiast rozwiązana.
Cena transportu kalkulowana jest w zależności od wybranego rodzaju transportu i objętości towaru.
Metoda płatności:
Możesz wybrać jedną z kilku metod płatności:
· Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
· Płatność z góry przelewem na konto 2300835615/2010
· Płatność gotówką przy odbiorze podczas transportu firmą transportową
Prawo odstąpienia od umowy:
Konsumentowi, który kupił towar w inny sposób niż osobiście i został mu dostarczony jakąkolwiek firmą transportową, przysługuje zgodnie z Kodeksem Cywilnym §1832 nr 89/2012 Dz.U., Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia odbiór towaru. Aby odstąpić od umowy konieczne jest pisemne powiadomienie dostawcy o odstąpieniu od umowy, a następnie przesłanie dostawcy kompletnego towaru. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić kupującemu zapłacone kwoty nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy. Kwota pieniężna zostanie zwrócona na rachunek bankowy kupującego zgodnie z umową z konsumentem. Zgodnie z § 1837, pismo G, ustawa nr 89/2012 Coll. W przypadku produktów do pielęgnacji włosów, brody, futra i innych produktów higienicznych jesteśmy zmuszeni do wymiany klocków tnących na nowe ze względów higienicznych podczas ich zwrotu. Cenę obniżymy o ich kwotę, która zostanie zwrócona klientowi, który zwrócił towar w ciągu 14 dni.
Skarga:
Jeśli towar został dostarczony usługą transportową lub pocztą, odeślij produkt na nasz adres U Alfréda (MIANMAR sro) Křižíkova 435/109, 186 00, Praga i oznacz jako "REKLAMACJE". Towar należy wysłać jako zwykłą przesyłkę, a nie za pobraniem. Płatność za pobraniem nie zostanie przyjęta. Produkt musi być zapakowany w oryginalne opakowanie, zawierające całą dokumentację dołączoną do produktu. Należy również dodać dokument, który musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko oraz adres klienta, kontakt, oznaczenie produktu, numer faktury, na którą produkt został zakupiony, opis wady oraz numer rachunku bankowego. Po otrzymaniu przesyłki produkt zostanie przekazany do działu reklamacji w celu załatwienia reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
Ochrona danych osobowych
Wypełniając formularz rejestracyjny lub wiążące zamówienie w ramach sklepu internetowego, kupujący wyraża zgodę na gromadzenie i archiwizację danych osobowych kupującego i jego zakupów. Nasza firma przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych, nie przekazujemy żadnych informacji podmiotom trzecim (poza firmą transportową) oraz nie wysyłamy żadnych informacji marketingowych na Twój adres e-mail, chyba że aktywujesz usługę newslettera e-mail.
Ochronę danych osobowych kupującego będącego osobą fizyczną zapewnia ustawa nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami.
Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie następujących danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, stan, numer identyfikacyjny, NIP, adres e-mail, numer telefonu (dalej łącznie jako „dane osobowe”). Warunki przetwarzania danych osobowych oraz specyfikacje konkretnych danych osobowych, na przetwarzanie których kupujący wyraża zgodę, zawarte są tutaj: https://strihacistrojky.cz/gdpr
Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy kupna.
Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, podczas składania zamówienia z interfejsu internetowego sklepu) poprawnie i zgodnie z prawdą oraz że jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sprzedającego o wszelkich zmianach jego dane osobowe.
Sprzedawca może upoważnić osobę trzecią do przetwarzania danych osobowych kupującego jako podmiotu przetwarzającego. Poza osobami przewożącymi towar dane osobowe nie będą przekazywane przez sprzedającego podmiotom trzecim bez uprzedniej zgody kupującego.
Dane osobowe będą przetwarzane bezterminowo. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.
Kupujący potwierdza, że podane dane osobowe są prawidłowe oraz że został poinformowany, że jest to dobrowolne podanie danych osobowych. Kupujący oświadcza, że został poinformowany, iż zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w stosunku do Sprzedawcy w drodze pisemnego zawiadomienia przesłanego na adres Sprzedawcy.
W przypadku, gdy kupujący uważa, że sprzedawca lub podmiot przetwarzający (art. 1.52) dokonuje przetwarzania jego danych osobowych, co jest sprzeczne z ochroną życia prywatnego i osobistego kupującego lub z prawem, zwłaszcza jeśli dane osobowe są niedokładne w odniesieniu do celu ich przetwarzania może:
- poprosić sprzedawcę lub podmiot przetwarzający o wyjaśnienie,
- zażądać od sprzedawcy lub przetwórcy naprawy powstałej w ten sposób sytuacji. W szczególności może to być kwestia zablokowania, sprostowania, uzupełnienia lub usunięcia danych osobowych. Jeżeli żądanie kupującego zostanie uznane za uzasadnione zgodnie z poprzednim zdaniem, sprzedawca lub przetwórca niezwłocznie usunie wadliwy stan. Jeżeli sprzedawca lub podmiot przetwarzający nie zastosuje się do żądania, kupujący ma prawo skontaktować się bezpośrednio z Urzędem Ochrony Danych Osobowych. Przepis ten nie narusza prawa kupującego do bezpośredniego kontaktu z Urzędem Ochrony Danych Osobowych w sprawie jego reklamacji.
Jeżeli kupujący zażąda informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych, sprzedawca jest zobowiązany do podania tych informacji. Sprzedający ma prawo żądać rozsądnej zapłaty za udzielenie informacji zgodnie z poprzednim zdaniem, nieprzekraczającej kosztów niezbędnych do udzielenia informacji.
Pozasądowe rozstrzygnięcie sporu konsumenckiego:
Drogi Konsumencie, jeśli uważasz, że wyrządziliśmy Ci krzywdę lub nie wypełniliśmy Twoich zobowiązań, napisz na nasz adres e-mail info@strihacistrojky.cz.
Jeśli nie uda nam się rozwiązać sporu bezpośrednio, na podstawie ustawy nr 378/2015 zmieniającej ustawę nr 634/1992 Dz. O ochronie konsumentów, przysługuje Ci również prawo do pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego . Przedmiotem (ADR) pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich między przedsiębiorcą a konsumentem jest Czeska Inspekcja Handlowa lub inny podmiot upoważniony przez Ministerstwo Przemysłu i Handlu, zob. http://www.mpo.cz/dokument169867.html .
W Czeskiej Inspekcji Handlowej konsument ma możliwość złożenia wniosku poprzez formularz online dostępny na stronie Czeskiej Inspekcji Handlowej: https://adr.coi.cz/cs . Konsument może złożyć wniosek do Czeskiej Inspekcji Handlowej lub upoważnionego podmiotu nie później niż 1 rok od dnia, w którym skorzystał ze swojego prawa będącego przedmiotem sporu ze Sprzedawcą po raz pierwszy. Konsument może również złożyć wniosek za pośrednictwem unijnej platformy pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, która jest dostępna pod adresem : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main. home.show & lng = EN .
Tylko konsument z UE może złożyć wniosek do przedsiębiorcy z UE. Jeżeli strony sporu nie są zadowolone z jakości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich i uważają, że w toku postępowania zostały naruszone zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, mogą wnieść skargę do Ministerstwa Przemysł i handel pod adresem adr@mpo.cz. W przypadku sporów transgranicznych Europejskie Centrum Konsumenckie Czechy pomaga konsumentom w uzyskaniu dostępu do organu właściwego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Koszty związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich ponoszą same strony.
Postanowienia końcowe:
Wysyłając zamówienie elektroniczne, kupujący bez zastrzeżeń akceptuje wszystkie postanowienia regulaminu obowiązujące w dniu wysłania zamówienia, a także aktualną cenę zamówionego towaru, w tym koszty wysyłki lub opakowania, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej w konkretnej walizka. Kupujący jest nieodwołalnie związany przesłanym zamówieniem.
Rejestrując się / kupując, użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie przez sprzedawcę informacji handlowych na adres elektroniczny.
Prowadzimy hurtownię:
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani hurtowym zakupem naszego asortymentu prosimy o kontakt pod nr tel. 601 390 244 , gdzie poinformujemy Państwa o warunkach oraz dokładniejszych informacjach dotyczących współpracy hurtowej.